wtorek, 7 sierpnia 2012

Kontynuujemy zabawę!

Witajcie moi Drodzy ;).
Onet dawał popalić do tego stopnia, że zdecydowałam się z nim pożegnać i wyciągnęłam rękę na zgodę do innego portalu. Dzięki pomocy Błękitka i bloga, na którym była cała instrukcja udało mi się stworzyć to - niemalże odbicie mojego Onetowego wizerunku ^^. Muszę oczywiście wszystko dopracować, ale od teraz notki będą ukazywały się właśnie tutaj.
Wrzucę tylko pierwszą notkę nowego opowiadania. Nie zamierzam przenosić wszystkich opowiadań z Onetu - naprawdę jest ich zbyt dużo i za nic mi się nie chce, ale są tam bezpieczne, nie zamierzam nic usuwać, wszystkie opowiadania i tak zresztą mam na komputerze ;).
Także startujemy i mam nadzieję, że będziecie się tu bawić równie dobrze, co na Onecie - albo i  lepiej, bo nie będzie problemów z komentarzami ^^.

Pozdrawiam!
Wasza Czokoladka ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do podzielenia się wrażeniami! :)
Każdą Waszą opinię możecie uznać za ciasteczko pochłaniane przez moją wenę! ^^