środa, 20 listopada 2013

Ogłoszenia parafialne

Witam, moi Drodzy :)
Wiem, że pewnie czekacie na nowe opowiadanie, ale w najbliższym czasie takowe się tu (raczej) nie pojawi. Chcę teraz skupić się na innych sprawach.
Ale!
Nie zostawiam Was tak całkiem bez niczego. Jako, że jestem kolejnym fejsbukomaniakiem i na telefonie jestem praktycznie cały czas zalogowana (xD), jak tylko mam wolną chwilę włażę tam i piszę krótkie fragmenty, które składają się na opowiadanie. Najpewniej kiedyś przysiądę, żeby to posklejać i powrzucać na bloga, ale no, nie w najbliższym czasie raczej, więc jeśli mimo wszystko macie chęć poczytać, wystarczy kliknąć:

TUTAJ

i to zrobić.
Oczywiście komentarze na blogu również będą mile widziane, jeśli z "pewnych" powodów nie robicie tego na face (wiadomo, nie wszyscy muszą wiedzieć, że lubujesz się w twc ^^). Mam nadzieję, że to nie będzie problem :).

Pewnie i tak któregoś dnia weźmie mnie na jakąś jednoczęściówkę, ale obecnie nic ponad to powyżej nie obiecuję :).

I to by było na tyle z ogłoszeń parafialnych. W razie czego wiecie, gdzie mnie szukać ;).

Wasza Czokoladka ;).

5 komentarzy:

  1. Droga genialna utalentowana Czoko! Na fejsbuczku się na to nie odważę (rodzina w znajomych ;)), ale chcę ci powiedzieć, że jestem absolutnie zachwycona opowiadaniem, które tam udostępniasz ^^ Wielbię cię <3 I mam jeszcze takie pytanko, ma ono jakiś tytuł? Bo chyba mi on umknął xD
    Całuski :***

    Kisa, a taka tam nowa czytelniczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na jakieś opowiadanie na blogu, zatęskniłam za tym. Czoko, zlituj się i spróbuj coś tu dodać. :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy wrocisz i cos wstawisz? stesknilam sie troche

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróć! Zbier, to co masz na fb i wrzuć tutaj! Prooszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Planujesz dodać coś nowego? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do podzielenia się wrażeniami! :)
Każdą Waszą opinię możecie uznać za ciasteczko pochłaniane przez moją wenę! ^^